fredag 14. oktober 2011

Bord dekk deg!


Uff, her blir det ikke blogget så ofte som jeg hadde håpet, men det skal det snart bli en endring på håper jeg. Forhåpentligvis har jeg nyheter å komme med om ikke så lenge, og da blir det oftere nye ting å lese om på petronella&charlie bloggen(ååååå kan nesten ikke vente.....)
Nå er høsten kommet til Luxembourg også, og naturen skinner i gyldne farger. Da jeg forleden kveld hadde invitert venninner til en liten "get together after summer - evening" måtte jeg rett og slett ty til naturen og hva den kan gi av inspirasjon. Menyen var også høstlig med sopp, løk, pærer og plommer som hovedingredienser. Oppdekkingen var miks av nytt og arvet og ekstra stas var det å ta frem sølvtøyet arvet fra barnas oldemor og hennes gamle glasser (alle ulike)brukt som vannglass kombinert med røff linduk og enkelt, hvitt dekketøy fra Luxembourgs store stolthet, Villeroy & Boch.
Sant skal sies at vi hadde en herlig kveld, og det er ikke alltid at det skal store dager til for å invitere til hyggelig samvær med dem du liker.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar