fredag 2. mars 2012

Grønt

 Vel, kan vel ikke si at grønn er fargen som kommer først på lista mi. Men da jeg begynte å se meg litt om så har jeg faktisk en del grønne ting. Antar at det må ligge litt i underbevistheten min. Her er f.eks et lite utdrag fra te-hylla på kjøkkenet. Sammensurium av ulike grønne toner så vel som kopper og kar. Her er farmors gamle fat blandet med krus fra et tysk håndverksmarked og den deilige tekannen som egentlig tilhører dattera i huset. Nytt (eller veldig gammel egentlig) er boksen til venstre som jeg kjøpte for en tier i går hos brukthandleren (eller troc'en som det heter i Belgia). Tror dere skal få se nærmere på den en annen gang. Mer grønt blir det i neste innlegg.......




2 kommentarer:

  1. Kjempefin grønn samlig i hylla!!!!
    :-)))))

    SvarSlett
  2. Herlig grønn samling i gode toner. :)

    Helgehilsen fra Huldra :)

    SvarSlett