mandag 5. mars 2012

Reise

Stadig nye fantastiske blogger dukker opp i min verden!
Denne gang er det jentene bak fotobloggen øyeblikk som har fanget min interesse. Så mange lekre bilder.......
Jeg benytter derfor anledningen til å sende inn et lite bidrag til deres konkuranse om REISE.
Er det noe jeg liker så er det å reise, og ta bilder, og interiør....
Av alle turer jeg har hatt og bilder jeg har tatt endte valget opp på vårt vakre vestland. Det er her vi drar for å finne roen, og det er akkurat det dette bildet representerer for meg.

Ro og harmoni




TA+EN+LOGO%21.jpg

3 kommentarer:

  1. For et herlig bidrag..

    Lykke til:)

    Ha en fin dag!

    Britt Kristin..

    SvarSlett
  2. Så herlig bilde! Elsker grånet treverk, og speilingen av det gamle var vakkert. :)

    Lykke til fra Huldra :)

    SvarSlett