torsdag 26. mars 2015

Artilleriet, Gøteborg

Hadde meg en svipptur til mitt fødeland Sverige forrige 
uke for å feire bestefars 90 årsdag. 
Foruten om familietid sto en liten tur til Gøteborgs sentrum på agendaen før flyet skulle ta av på mandagen.
Et av målene mine var livstilsbutikken Artilleriet. Jeg er stor fan av Merci i Paris og besøker den titt og ofte, og jeg må si at butikken i Gøteborg er i samme klasse! Fytti for en butikk, kunne tatt med meg alt som finnes om jeg hadde lomma full av cash. For billig kan vi vel ikke si det var, men haugevis av inspirasjon fikk jeg, og titte er jo gratis. Jeg tillater meg også å nevne blomsterbutikken Floramor & Krukatös som ligger i etasjen over og som er full av sjarme.(inngang fra andre siden enn Artilleriet).

Konklusjon: verdt å ta turen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar